Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Genelkurmay Başkanı Bayraktaroğlu, Riyad’da ikili görüşmeler yaptı

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu, Üst Düzey Askeri Diyalog Toplantısı'na

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu, Üst Düzey Askeri Diyalog Toplantısı'na katılmak üzere Riyad'a gitti.

Suudi Arabistan Genelkurmay Başkanı Orgeneral Fayyadh Bin Hamed Al-Ruwaili tarafından askeri törenle karşılanan Bayraktaroğlu, törenin ardından ikili ve heyetler arası görüşmeler gerçekleştirdi.

İki ülke arasında Üst Düzey Askeri Diyalog Toplantısı sonuç raporu imzalandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: