Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gemlik’te fidan dikimi ve çim biçme faaliyetleri sürüyor

Gemlik Belediyesi, daha yeşil bir ilçe hedefiyle mahalle bazlı çevre

Gemlik Belediyesi, daha yeşil bir ilçe hedefiyle mahalle bazlı çevre düzenleme çalışmalarına hız verdi. 

Muratoba, Engürücük ve Umurbey mahallelerini kapsayan çalışmalar doğrultusunda ekipler, fidan dikiminden bakım faaliyetlerine kadar geniş bir alanda mesai harcıyor. 

Muratoba Mahallesi’nde Muhtar Caner Yıldırım’ın girişimleriyle temin edilen; 25 çınar, 10 karayemiş, 10 çam, 10 oya ağacı, 10 erguvan ve 50 gül fidanının dikimine başlandı. 

Özellikle Muratoba Halı Sahası çevresinde yoğunlaşan ağaçlandırma çalışmaları, mahallenin çehresini değiştirmeyi hedeflerken; belediye ekipleri diğer mahallelerde de eş zamanlı olarak budama ve çim biçme işlemlerini gerçekleştiriyor. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: