Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gemlik’te 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlandı

Gemlik Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında

Gemlik Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında ilçede gün boyu süren etkinlikler düzenledi.

Açıklamada, kutlamaların Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen resmi törenle başladığı belirtilerek, “İlçe protokolünün katılımıyla Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.” denildi.

Belediye tarafından İskele Meydanı’nda düzenlenen şenlik programına ilişkin, “Şişme oyun grupları, eğlenceli atölyeler ve çeşitli aktivitelerle çocuklar bayramın keyfini doyasıya yaşadı. Alanda çocuklara patlamış mısır ve pamuk şeker ikram edildi.” ifadelerine yer verildi.

Açıklamada, Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren’in de etkinlik alanını ziyaret ederek çocuklarla bir araya geldiği aktarıldı.

Deviren, “23 Nisan, çocuklarımıza armağan edilmiş dünyanın tek bayramı. Geleceğimiz olan çocuklarımızın yüzünün güldüğü, özgürce oynayıp eğlendiği bir kent oluşturmak bizim en büyük sorumluluğumuz.” dedi.

Belediye tarafından yapılan açıklamada kutlamaların devamına ilişkin ise, “23 Nisan etkinlikleri hafta sonuna kadar sürecek.” denildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: