Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gemlik ve Çaycuma Belediyesi, Tülüköy Belediyesi ile Kardeş Kent Protokolü imzaladı

Çaycuma , Tülüköy ve Gemlik Belediyeleri arasında bir süredir devam

Çaycuma , Tülüköy ve Gemlik Belediyeleri arasında bir süredir devam eden kardeş kent süreci, imzalanan protokolle resmiyet kazandı. Protokol sayesinde belediyeler arasında kültürel ve sosyal iş birliklerini güçlendirecek önemli bir adım atılmış oldu.

Düzenlenen Kardeş Kent Protokolü imza törenine Tülüköy Belediye Başkanı Natalia Popova, eşi İvan Popov ve Türk Dünyası Araştırma Vakfı’ndan Ahmet Açıkgöz katıldı. Gemlik Belediyesi heyetinde ise Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu ile Meclis Üyeleri Tarık Erdem, Sabahattin Kul ve Mehmet Demir hazır bulundu.

Kardeş Kent Protokolü imza törenine dair açıklama yapan Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren “ Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Tülüköy Belediye Başkanı Natalia Popova ve Gemlik Belediyesini temsilen biz, ayrı ayrı ‘Kardeş Kent Protokolü’ imzaladık. Bu protokolün kardeş şehirlerimiz ve Gemlik için hayırlı olmasını diliyorum.” İfadelerini kullandı.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: