Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gemlik Belediyespor güreşçilerinden il seçmelerinde başarı

Bursa Kestel Kapalı Spor Salonu’nda, 24-28 Haziran tarihleri arasında düzenlenen

Bursa Kestel Kapalı Spor Salonu’nda, 24-28 Haziran tarihleri arasında düzenlenen Güreş Branşı, Kulüpler Arası İl Seçmeleri’nde, Gemlik Belediyespor sporcuları elde ettikleri derecelerle ilçeye gurur yaşattı.

İshak Sayal, Zekai Erdem, Miraç Güdem ve Yiğit Aydın kendi kategorilerinde birincilik kürsüsüne çıkarken; Alperen Bekar ve Mustafa Salih ikincilik elde etti. Vedat Eren, Cihangir Pusat, Bahattin Ege ve Salih Bekar ise üçüncülük derecesiyle turnuvayı tamamladı.

Müsabakalarda ilk iki sırada yer alan sporcular, Ankara’da gerçekleştirilecek U9-U14 Yaş Arası Türkiye Şampiyonası’nda Gemlik’i temsil etme hakkı kazandı.

Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, turnuva sonrası yaptığı açıklamada derece elde eden tüm sporcuları ve antrenör Emre Ayvaz’ı tebrik ederek, Türkiye Şampiyonası’nda mücadele edecek sporculara başarı dileklerini iletti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: