Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Etimesgut Belediyesi, Sosyal Denge Tazminatı sözleşmesini yeniledi

Etimesgut Belediye Başkanı Erdal Beşikcioğlu’nun yürüttüğü görüşmeler sonucunda, Tüm Yerel-Sen

Etimesgut Belediye Başkanı Erdal Beşikcioğlu’nun yürüttüğü görüşmeler sonucunda, Tüm Yerel-Sen (Tüm Yerel Yönetim Çalışanları Sendikası) ile yapılan anlaşma 2026 yılına girerken yenilendi. 

Etimesgut Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen imza törenine, Tüm Yerel-Sen Genel Başkanı Mücahit Dede ile belediye bünyesinde görev yapan memurlar katıldı.

Etimesgut Belediye Başkanı Erdal Beşikcioğlu, Sosyal Denge Sözleşmesi imza töreninde yaptığı konuşmada, imzalanan sözleşmenin 2026–2027 dönemini kapsadığını ve 7. Dönem Toplu Sözleşme hükümleri çerçevesinde, Tüm-Yerel-Sen ile hayata geçirildiğini söyledi. Bu sözleşmenin, Etimesgut Belediyesi’nde geçtiğimiz yıl ilk kez uygulanan sosyal denge tazminatı düzenlemesinin bu yıl ikinci kez ve daha güçlü şekilde devamı olduğunu ifade eden Beşikcioğlu, yeni düzenlemeyle birlikte sosyal denge tazminatı oranlarının artırıldığını belirtti.

Başkan Beşikcioğlu, başkan yardımcıları, fiilen görev yapan müdürler, iç denetçiler ve müfettişler için sosyal denge tazminatının en yüksek Devlet Memuru aylığının yüzde 100’ünden yüzde 120’sine çıkarıldığını kaydetti. Diğer memur kadrolarında görev yapan tüm çalışanlar için ise bu oranın yüzde 80’den yüzde 100’e yükseltildiğini ifade etti.

Başkan Beşikcioğlu aynı zamanda, Belediye Hizmet Binası’nda sendikaya ait bir oda tahsis edildiğini açıklarken, Mücahit Dede ile odanın açılışını da gerçekleştirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: