Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eşrefpaşa Hastanesi ek hizmet binasında kaba inşaat süreci tamamlandı

İzmir Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalar

İzmir Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, 2020 depreminde hasar gören C bloğun yerine inşa edilen ek hizmet binasında kat imalatları bitirildi. 

Mevcut hastane yapısına bir köprü ile bağlanacak olan binada; iç mekan mekanik ve elektrik tesisat döşemeleri ile dış cephe granit seramik uygulamalarına başlandı. 

Yapı İşleri Şube Müdürü Ece Bahar, Temmuz 2024’te başlatılan inşaat çalışmalarının genel toplamda yüzde 45 seviyesine ulaştığını ve teknik takvim doğrultusunda ilerlediğini bildirdi. 

İzmir Büyükşehir Belediyesi Eşrefpaşa Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Başak Bayram, “2020  depreminde hasar gören ve içinde yoğun bakım, acil servis ile ameliyathanelerin bulunduğu bu binayı kullanamıyorduk. Yeni yapıyla birlikte ikinci seviye acil servis, 6 ameliyathane, 1 sezaryen salonu ve 1 doğumhane kazanıyoruz” dedi.

 

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: