Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası sahne aldı

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası, gerçekleştirdiği konserle sanatseverlerle buluştu. Orkestra

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası, gerçekleştirdiği konserle sanatseverlerle buluştu.

Orkestra şefi Rustam Rahmedov yönetiminde sahneye çıkan orkestraya, piyanistler Muhiddin Dürrüoğlu ve Özgür Aydın ile trompet sanatçısı Renato Lupu solist olarak eşlik etti. Konserin yoğun ilgi gördüğü ve dinleyiciler tarafından beğeniyle karşılandığı bildirildi.

Farklı eserler sahnelendi

Konserin ilk bölümünde Özgür Aydın ve Renato Lupu tarafından Dmitri Şostakoviç’in 1 No’lu Piyano Konçertosu seslendirildi. Performansın ardından sanatçılar, Sergei Rahmaninov’un “Italian Polka” adlı eseriyle bis yaptı.

İkinci bölümde ise Morton Gould’un “American Salute” adlı eseri icra edildi. Ardından sahneye çıkan Muhiddin Dürrüoğlu, George Gershwin’in “Rhapsody in Blue” eserini seslendirdi.

Konserin sonunda orkestra şefi Rustam Rahmedov ile piyanistler Muhiddin Dürrüoğlu ve Özgür Aydın, Rahmaninov’un altı el için yazdığı eserle yeniden sahneye çıktı.

Programa Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç’ın da katıldığı, konserin plaket takdiminin ardından sona erdiği belirtildi.

Yeni konser 9 Nisan’da

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası’nın 9 Nisan 2026 tarihinde saat 20.00’de Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Kültür Merkezi’nde (Opera) yeniden sahne alacağı bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: