Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi bütçe fazlası verdi

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından yayımlanan Ocak–Eylül 2025 verilerine dayanan

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından yayımlanan Ocak–Eylül 2025 verilerine dayanan bütçe tablosuna göre, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin söz konusu dönemde bütçe geliri 7 milyar 89 milyon 776 bin 913 TL, bütçe gideri ise 6 milyar 598 milyon 622 bin 940 TL olarak gerçekleşti. Bu veriler doğrultusunda belediye, 491 milyon 153 bin 972 TL bütçe fazlası verdi. Bütçe fazlasının, giderlere oranla yüzde 7,45 olduğu belirtildi.

Başkan Ayşe Ünlüce, 2025 yılında uygulanan dengeli kalkınma modeli ve mali disiplin sayesinde Eskişehir’in her alanda gelişmeye devam ettiğini vurguladı. Başkan Ünlüce, “Eksiği yok, fazlası var. 2025 yılında dengeli kalkınma modelimizle Eskişehir’imizi her alanda geliştirmeye devam ettik. Diğer yandan uyguladığımız mali disiplinle 2025 yılı Ocak-Eylül ayları arasında bütçemizin yüzde 7,45’ini artırdık” ifadelerine yer verdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: