Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Eş Başkan Bucak, Amedspor maçını izledi

Türkiye Futbol Federasyonu 1. Lig'de mücadele eden Amedspor, ligin 25.

Türkiye Futbol Federasyonu 1. Lig'de mücadele eden Amedspor, ligin 25. haftasında sahasında Sakaryasporu ağırladı. 

Diyarbakır Stadyumunda oynanan maçı Büyükşehir Belediyesi Eş Başkanı Serra Bucak ve Kayapınar Belediyesi Eş Başkanı Berivan Gülşen Sincar Doğu Tribününde tarflarla birlikte izledi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: