Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ersoy, Kilis’te restorasyonu tamamlanan camilerin açılış programına katıldı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Kilis’te çeşitli temaslarda bulundu.

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Kilis’te çeşitli temaslarda bulundu. Ersoy, program kapsamında Kilis Valisi Ömer Kalaylı ile makamında bir araya gelerek il koordinasyon toplantısına katıldı.

Ziyareti sırasında Vakıflar Genel Müdürlüğü tarafından restorasyonu tamamlanan Kara Kadı, Hacı Derviş ve Tabakhane camilerini yeniden ibadete açan Ersoy, kentteki esnafla da görüştü.

Bakan Ersoy ayrıca Oylum Höyük’te yürütülen kazı çalışmalarını ve Aidesim Mozaikli Bazilikası’nda gerçekleştirilen koruma ile çevre düzenleme çalışmalarını yerinde inceledi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: