Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Erikli – Tuzla Gölü’nde doğal yapının yeniden kazandırılması için adım atıldı

Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim

Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, Edirne Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Müdürü Ayşe Sarı, Tabiat Varlıklarını Koruma Genel Müdürlüğü yetkilileri, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü temsilcileri, Edirne Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Müdürlüğü ekipleri, Edirne İl Özel İdaresi uzmanları, Trakya Üniversitesi yetkilileri ve Keşan Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Erhan Başaran’ın katılımıyla yürütülen incelemelerde, Tuzla Gölü’nün rehabilitasyonu için izlenecek yol haritasının ana hatları belirlendi.

Yapılan incelemelerde, gölün yeniden canlandırılması için bilimsel veriler çerçevesinde teknik ihtiyaçlar, doğal su döngüsünün sağlanması, çevresel tehditlerin azaltılması ve koruma-kullanma dengesi gibi başlıklarda ortak bir çalışma planı oluşturuldu.

Saha incelemesinin ardından yapılan bilgilendirmede, “Tuzla Gölü’nü yeniden eski doğal yapısına kavuşturmak, yalnızca bölgenin çevresel zenginliğini korumak değil; aynı zamanda geleceğe dönük sürdürülebilir bir ekosistem bırakmak açısından da büyük önem taşıyor.” ifadelerine yer verildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: