Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

“El Öpenleriniz Çok Olsun” projesi hayata geçirildi

Giresun Valiliği koordinasyonunda yürütülen “El Öpenleriniz Çok Olsun” projesi hayata geçirildi. İçişleri

Giresun Valiliği koordinasyonunda yürütülen “El Öpenleriniz Çok Olsun” projesi hayata geçirildi. İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü tarafından desteklenen proje, Giresun Kalkınmayı Destekleme Derneği tarafından hazırlandı.

Proje kapsamında yalnız yaşayan yaşlı bireylerin sağlık ve güvenlik durumları, akıllı bileklikler aracılığıyla günün 24 saati takip altına alınıyor. Teknolojik altyapı sayesinde olası acil durumlarda hızlı müdahale imkanı sağlanması amaçlanıyor.

Teknoloji ile gönüllülüğü bir araya getiren proje ile yaşlı bireylerin yaşam kalitesinin artırılması, kendilerini daha güvende hissetmeleri ve sosyal destek mekanizmalarının güçlendirilmesi hedefleniyor.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: