Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Düzce’nin yeşil alanları 2025 yılında yenilendi

Düzce Belediyesi, 2025 yılı boyunca şehrin estetik görünümünü artırmak ve

Düzce Belediyesi, 2025 yılı boyunca şehrin estetik görünümünü artırmak ve vatandaşlara güvenli sosyal alanlar sunmak amacıyla kapsamlı bir çalışma yürüttü. 

Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından paylaşılan verilere göre, 1 yıl içinde kente 651 ağaç ve 20 bin 720 çalı dikimi gerçekleştirildi. Ayrıca, kuruyan ve tehlike arz eden ağaçların bakımı yapılarak çevre güvenliği sağlandı.

Şehir genelindeki park ve yeşil alanlarda 16 bin 166 ağaç budanırken, 47 bin adet gülün bakımı yapıldı. 

Ekipler; Konuralp, Bahçeşehir ve şehir merkezi genelinde orta refüjlerden mezarlıklara kadar toplam 10 milyon 790 bin metrekarelik alanda düzenli çim biçme ve yabani ot temizliği faaliyeti yürüttü. 

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: