Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Düzce’de temizlik seferberliğinin ilk turu tamamlandı

Düzce Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, yaklaşık iki aydır uygulanan temizlik

Düzce Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, yaklaşık iki aydır uygulanan temizlik seferberliğinde 64 mahallede temizlik çalışmalarının ilk turunu tamamladı. Vatandaşlardan ve toplumun her kesiminden destek gören saha personelleri, temizlik çalışmalarının ilk turunun tamamlanması ile Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü’nün talimatları ile Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen Moral İkramı’nda bir araya geldi.

Ev sahibi olarak davetlileri karşılayan Temizlik İşleri Müdürü Mehmet Emin Tangüner, ilk turun tamamlandığını anlattı ve amaçlarının farkındalık oluşturmak olduğunu söyledi. Tangüner, “Temmuz ayında başlattığımız temizlik seferberliğinin ilk turunu bitirdik. Yaklaşık iki ay sürdü, bu süre boyunca sahada yoğun bir şekilde faaliyetlerimizi gerçekleştirdik, hepinize çok teşekkür ediyorum. Bir motivasyon eğlencesi düzenlemek istedik. Burada hep beraber hem yemeğimizi yedik hem de eğlendik. Sadece çalışmak olmuyor, ara sıra böyle eğlenceler düzenleyeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: