Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Düzce’de kurumlararası işbirliğinin güçlendirilmesi çalıştayı düzenlendi

Düzce Barosu ve Düzce Sosyal Etkinlikler Derneği (DÜSED) işbirliği ile

Düzce Barosu ve Düzce Sosyal Etkinlikler Derneği (DÜSED) işbirliği ile yürütülen, İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü’nün de destek verdiği projenin bir ayağı olan proje kapsamında, Düzce Barosu Konferans Salonunda gerçekleşen etkinliğe, Düzce Cumhuriyet Başsavcısı Yasin Emre, Düzce Baro Başkanı Erol Batum, Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Ayşe Kılıç, İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, Sivil Toplumla İlişkiler İl Müdürü Cengiz Şahin, Aile Sosyal Politikalar İl Müdürü Sezgin Küçüktepe, DÜSED Başkanı Nurullah Çelebi başta olmak üzere bir çok kurum ve kuruluştan isim katılım sağladı.

Proje’nin ‘Çocuk Hakları Mevzuatı ve Vaka Yönetiminde Kurumlar Arası İşbirliğinin Güçlendirmesi’ başlığı altında düzenlenen çalıştayın açılışında konuşan protokol üyeleri, özellikle son dönemde uluslararası arenada ortaya çıkan durumların bu tür çalıştayların aslında ne kadar önemli olduğunu gösterdiğinden bahsederek, kurum ve kuruluşlara katılım ve katkılarından dolayı teşekkür etti.

Konuşmaların ardından katılımcılar, hazırlanan masalarda çalıştay içeriğine yönelik karşılıklı görüş alışverişi ve değerlendirmelerde bulundu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: