Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Hicri yılın başlangıcı olarak kabul edilen Muharrem ayında Düzce Belediyesi,

Hicri yılın başlangıcı olarak kabul edilen Muharrem ayında Düzce Belediyesi, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü koordinesinde düzenlediği etkinlikte binlerce kişiye aşure dağıttı.

Gerçekleştirilen programda, cuma namazının ardından camiden çıkan vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinlikle paylaşma ve dayanışmanın önemine dikkat çekildi.

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, Düzce Belediyesine ve Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: