Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

DPÜ’de mezuniyet heyecanı yaşandı

Kütahya Belediye Başkan Yardımcısı Haşim Ertekin, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ)

Kütahya Belediye Başkan Yardımcısı Haşim Ertekin, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ne katıldı.

Törende konuşan Ertekin, mezuniyetin yalnızca bir son değil, aynı zamanda yeni hedeflerin ve sorumlulukların başlangıcı olduğunu belirtti. Gençlerin Türkiye’nin geleceğini şekillendirecek en önemli güç olduğunu vurgulayan Ertekin, başarının dürüst kalabilmek, çalışmaktan vazgeçmemek ve insanlara fayda sağlayabilmekle mümkün olduğunu ifade etti.

Ertekin, öğrencilerin elde ettikleri başarının gelecekte karşılaşacakları zorlukları aşabilecek güce sahip olduklarının önemli bir göstergesi olduğunu söyledi.

Mezun öğrencileri tebrik eden Ertekin, eğitim süreçlerinde büyük fedakarlık gösteren ailelere ve gençleri geleceğe hazırlayan akademisyenlere teşekkür ederek tüm mezunlara sağlık, mutluluk ve başarı dileklerini iletti.

Programa Harun Kazez, Süleyman Kızıltoprak ve Ahmet Tekin de katıldı.

Mezuniyet programı, halk oyunları gösterileri, başarı belgelerinin takdimi ve öğrencilerin kep atma töreniyle sona erdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: