Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Diyarbakır’ın genç atletleri Türkiye şampiyonasında kürsüye çıktı

27 Şubat–1 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada, Gençlik ve Spor

27 Şubat–1 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesindeki sporcular madalya için ter döktü. 

2 bin metre yürüyüş kategorisinde mücadele eden Zelal Bekmez, 10.37’lik derecesiyle Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazanırken; Furkan Alihan 10.35’lik derecesiyle Türkiye üçüncüsü oldu.

Aynı kategoride yarışan Kerem Faruk Sabaz ise 12.51’lik derecesiyle Türkiye altıncısı olarak yarışmayı tamamladı. 

Şampiyonadan madalya ve önemli derecelerle dönen minik sporcular, farklı şehirlerde düzenlenecek ulusal turnuvalara hazırlanmaya devam ediyor.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: