Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Diyarbakır’da kayyım uygulamalarına ilişkin basın açıklaması düzenlendi

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi hizmet binası önünde düzenlenen programda; DEM Parti

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi hizmet binası önünde düzenlenen programda; DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanları Serra Bucak ve Doğan Hatun ile yerlerine kayyım atanan Van ve Mardin Büyükşehir Belediyesi eşbaşkanları hazır bulundu. 

Açıklamada konuşan DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan, DBB ev sahipliğinde bir araya geldiklerini ve çok verimli bir tartışma gerçekleştirdiklerini kaydetti. Bu önemli süreçlerde yerel yönetimlerde seçilmişlerle bir araya gelmenin kendilerine güç verdiğini söyleyen Bakırhan, Kürt siyasi hareketinin 1999 yılından beri dönem dönem sekteye uğrasa da yerel yönetim deneyimi olduğunu anımsattı.

Bakırhan, "Sadece Türkiye'de değil, dünyada da demokratik, şeffaf, kadın özgürlükçü, çocukların ve dezavantajlı grupların hizmeti için çok önemli projeler gerçekleştirdik. Bugün de yapabildiklerimizi ve yapamadıklarımızı konuştuk; daha güçlü bir şekilde sahada olmak için yapılması gerekenleri tartıştık. Kayyım atamalarının yıl dönümüne gireceğiz, kayyımı da konuştuk” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: