Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Diyarbakır’da kadına yönelik şiddetle mücadele protokolü imzalandı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanları Serra Bucak ve Doğan Hatun ile

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanları Serra Bucak ve Doğan Hatun ile Diyarbakır Barosu Başkanı Abdülkadir Güleç’in katılımıyla düzenlenen imza töreninde, yerel yönetimler ve hukuk mekanizmaları arasındaki koordinasyonun artırılmasına yönelik maddeler üzerinde uzlaşıldı. 

Protokol kapsamında; kadınların yasal hakları konusunda bilgilendirilmesi, adalete erişim süreçlerinde hukuki destek ağlarının oluşturulması ve ilçe belediyelerinin kadın müdürlükleri ile baronun Kadın Hakları Merkezi arasındaki operasyonel iş birliğinin artırılması planlanıyor. 

Programa ayrıca DBB Genel Sekreter Yardımcısı Zerin Türk, Kadın Politikaları Dairesi Başkanı Özden Gürbüz Sümer, ilçe belediye eşbaşkanları ve sivil toplum örgütü temsilcileri iştirak etti.

Güleç, “Bugün de ikincisini gerçekleştireceğiz. Biz kuşkusuz baro olarak kadınların adalete erişimini bu protokol ile çok güçlü bir şekilde iyi bir noktaya taşıyacağız. Emeği olan bütün kadınlara ve DBB’ye teşekkür ediyoruz” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: