Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Kadın Meclisi, ikinci dönem toplantısını yaptı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi hizmet binasında düzenlenen toplantıda, kadın çalışanların karar

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi hizmet binasında düzenlenen toplantıda, kadın çalışanların karar alma mekanizmalarına katılımını güçlendirme ve toplumsal cinsiyet eşitliğini sağlama hedefleri görüşüldü. 

Kadın Meclisi üyeleri, geçmiş dönem faaliyetlerini değerlendirerek önümüzdeki sürece dair etkinlik takvimini planladı. Toplantının ana gündem maddeleri arasında, meclisin idari işleyişi ile dayanışma temelinde yürütülecek çalışmalar yer aldı. 

Ayrıca, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kapsamında gerçekleştirilecek yerel programlar ve kurumsal planlamalar hakkında istişarelerde bulunuldu.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: