Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Hentbol Takımı Süper Lig için Ankara yolunda

1.Lig’de çıktığı 14 müsabakada 10 galibiyet, 1 beraberlik ve 3

1.Lig’de çıktığı 14 müsabakada 10 galibiyet, 1 beraberlik ve 3 mağlubiyet alan DBB Hentbol Takımı, Eskişehir’de düzenlenen play-off etabında Bolu H. Vakıfspor, İstanbul Irmakspor ve Adana Sarıçam Belediyespor’u geride bırakarak son aşamaya yükseldi.

Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyetlerini sürdüren takım, Ankara’da oynanacak Dörtlü Final etabında: Adana Sarıçam Belediyespor, Amasya 22 Haziran Spor Kulübü ve Göztepe Spor Kulübü ile karşılaşacak.

Baş Antrenör Erdal Aydın, “Süper Lig yolunda tempoyu düşürmeden çalışmaya devam ediyoruz. Bu süreçte yüksek konsantrasyon şart. Sporcularımız emeklerinin karşılığını alıp şampiyon olarak Diyarbakır’ı Süper Lig’de temsil etmek istiyoruz” dedi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: