Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Dışişleri Bakanlığı’nda AB temsilcileriyle görüşmeler gerçekleştirildi

Dışişleri Bakanlığı’nda Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal

Dışişleri Bakanlığı’nda Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay, güven mektubu örneğini Protokol Genel Müdürüne sunmasının ardından nezaket ziyareti kapsamında AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Büyükelçi Aivo Orav’ı kabul etti.

Bakan Yardımcısı Büyükelçi Musa Kulaklıkaya da AB Sahel Özel Temsilcisi Joao Cravinho ile bir araya geldi.

Görüşmede Sahel bölgesindeki güncel gelişmeler ile iş birliği imkanlarının ele alındığı bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: