Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Diaz-Canel: Küba’ya destek için gelen dostlara minnettarız

Küba Devlet Başkanı Miguel Diaz-Canel, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda

Küba Devlet Başkanı Miguel Diaz-Canel, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Küba’ya destek amacıyla Havana’ya gelen uluslararası konvoya teşekkür etti. 

Diaz-Canel, Küba’ya destek vermek için bir araya gelenlerin dayanışmasının önemli olduğunu belirterek, Meksika’dan yola çıkan ve 11 ülkeden yaklaşık 30 kişinin katıldığı “Convoy Nuestra America” konvoyunun Havana’ya ulaştığını ifade etti. 

Konvoy kapsamında kullanılan teknenin “Granma 2.0” olarak adlandırılmasının da anlamlı olduğunu vurgulayan Diaz-Canel, Küba’ya destek için uzatılan dostluk ve dayanışma mesajlarının memnuniyet verici olduğunu dile getirdi. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: