Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Derince’de “Sanal Kumar Bağımlılığı” semineri düzenlendi

Derince Belediyesi tarafından organize edilen seminere Belediye Başkan Yardımcısı Taner

Derince Belediyesi tarafından organize edilen seminere Belediye Başkan Yardımcısı Taner Elyıldırım, Yeşilay Kocaeli Şubesi Başkanı Bekir Yümnü ve ilgili birim temsilcileri katıldı. 

Sosyal Hizmetler Uzmanı Yusuf Dalbastı’nın sunum yaptığı etkinlikte, sanal platformlar üzerinden gelişen kumar bağımlılığının risk faktörleri ve önleme yöntemleri üzerinde duruldu. 

Derince Belediyesi’nin toplumsal farkındalık oluşturmaya yönelik etkinliklerinin devam edeceği belirtildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: