Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Derince’de 18 Mart etkinlikleri

İlçedeki ilk program, Derince Kaymakamlığı’nda gerçekleşen çelenk sunumu oldu. Cumhuriyetin

İlçedeki ilk program, Derince Kaymakamlığı’nda gerçekleşen çelenk sunumu oldu. Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve şehitlerin anıldığı törende Derince Kaymakamı Mustafa Demirelli, Derince Garnizon Komutanı Dz. Kd. Alb. Hakan Yıldız, Derince Belediye Başkanı Sertif Gökçe ve Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit, Dul ve Yetimleri Derneği Derince Temsilcisi Osman Er, Atatürk Anıtı’na çelenk sunumunda bulundu.

Derince Kaymakamlığı’ndaki çelenk sunma töreninin ardından günün ikinci programı ise Derince Şehitliği’nde düzenlendi.

 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi’nin 111. yılı dolayısıyla Kur’an-ı Kerim tilavetinin gerçekleştiği programda şehitler yapılan dualarla saygı, rahmet ve minnetle anıldı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: