Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında  telefon görüşmesi gerçekleştirildi.

Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade ederek, Türkiye’nin sürecin barışla sonuçlanmasına katkı sunmaya hazır olduğunu belirtti. Erdoğan ayrıca, müzakereleri sabote etmeye yönelik girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine dikkat çekti.

Bölgesel barışın güçlendirilmesinin önemine vurgu yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin bu doğrultuda çalışmalarını sürdüreceğini kaydetti.

Görüşmede ayrıca Türkiye ile İran arasındaki ticaret, finans ve enerji alanlarındaki iş birliğinin geliştirilmesine yönelik adımların devam edeceği ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: