Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve ABD Başkanı Trump telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. 

Görüşmede, iki ülke arasındaki stratejik ve ekonomik konuların yanı sıra küresel gelişmeler de değerlendirildi.

Liderler, Türkiye ile ABD arasındaki ikili siyasi ilişkilerin mevcut durumunu ve savunma sanayii alanında gerçekleştirilebilecek iş birliği imkanlarını görüştüler. Ayrıca, iki ülke arasındaki ticaret hacmi hedefine ulaşmak amacıyla atılacak adımlar üzerinde duruldu.

Bölgesel krizlerin de gündeme geldiği görüşmede, özellikle Gazze ve Venezuela’daki durum başta olmak üzere güncel küresel meseleler hakkında fikir alışverişinde bulunulduğu belirtildi.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: