Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çorum’da “Avrupa Atık Azaltım Haftası” etkinliği

Çorum Belediyesi, sürdürülebilir bir çevre için atık yönetimi ve iklim

Çorum Belediyesi, sürdürülebilir bir çevre için atık yönetimi ve iklim değişikliği konusunda farkındalığı artırmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda, 20-28 Kasım tarihleri arasında kutlanan Avrupa Atık Azaltım Haftası’nda Kerebi Gazi İmam Hatip Ortaokulu’nda öğretmen ve öğrenciler için bir etkinlik gerçekleştirildi.

İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte öğrencilere atık türleri, atık azaltımı, sıfır atık uygulamaları, atık pil ve bitkisel atık yağların geri kazanımı, geri dönüşümün önemi ve faydaları ile su tasarrufu ve iklim değişikliği konularında bilgiler verildi.

Ayrıca şehir merkezinde geri kazanılabilir atıkların toplanabileceği noktalar ve atık toplama kutularının yerleri hakkında da bilgilendirme yapıldı.

Etkinlik kapsamında öğrenciler, önceden biriktirdikleri geri kazanılabilir atıkları Çorum Belediyesi’nin Elektrikli Mobil Sıfır Atık Aracı’na teslim etti.

Etkinlik sonunda öğrencilere, poşet kullanımını azaltmak amacıyla bez çanta hediye edildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: