Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çorum Belediyesi, Afşin’de düzenlenen anma programına katıldı

Çorum Belediyesi, Kahramanmaraş merkezli depremlerin üçüncü yıl dönümünde Afşin’de düzenlenen anma

Çorum Belediyesi, Kahramanmaraş merkezli depremlerin üçüncü yıl dönümünde Afşin’de düzenlenen anma programına katıldı.

Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın, Enerji Kentleri Birliği çalıştayı kapsamında Danimarka’da bulunması nedeniyle programa katılamazken, Çorum Belediyesi’ni Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Yağbat temsil etti.

Cuma namazının ardından Afşin Deprem Şehitliği’nde mevlit programı düzenlendi. Kur’an-ı Kerim tilaveti ve duaların ardından, Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Yağbat ilçe protokolü ile birlikte depremde yaşamını yitiren vatandaşların kabirlerini ziyaret ederek karanfil bıraktı.

Anma programı kapsamında Çorum Belediyesi tarafından Afşinli vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunuldu.

Öte yandan Çorum Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Yağbat, Afşin programı kapsamında Afşin Belediye Başkanı Koray Kıraç’ı makamında ziyaret etti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: