Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çin’in üç konteyner gemisi Hürmüz Boğazı’ndan geçti

Çin Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Mao Ning, bugün düzenlenen olağan basın

Çin Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Mao Ning, bugün düzenlenen olağan basın toplantısında, bir gazetecinin sorusu üzerine Çin gemilerinin Hürmüz Boğazı’ndan geçişi konusunu değerlendirdi. .

Mao Ning, Çin’in üç konteyner gemisinin kısa bir süre önce Hürmüz Boğazı’ndan geçtiğini ve bu hususta sağlanan yardımlardan dolayı ilgili taraflara müteşekkir olduklarını belirtti.

Hürmüz Boğazı ve çevresinin, uluslararası mal ve enerji ticareti açısından önemli bir kanal olduğuna dikkat çeken Mao, mümkün olan en kısa sürede ateşkes sağlanması, savaşın sona ermesi ve Körfez bölgesinde barış ve istikrarın yeniden tesis edilmesi çağrısı yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: