Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çiftçi: YÖK ile AFAD arasında “Afete Hazır Üniversite” İş Birliği Protokolü imzaladık

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, YÖK ile AFAD arasında “Afete Hazır

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, YÖK ile AFAD arasında “Afete Hazır Üniversite” İş Birliği Protokolü imzaladıklarını kaydetti. 

Bakan Çiftçi, imzalanan protokolün, afet ve acil durumlara hazırlık kapasitelerini güçlendirirken, “ilköğretimden üniversiteye” afet yönetim süreçlerine büyük katkı sağlayacağını bildirdi. 

“Afete Hazır Üniversite” Protokolü ile; üniversitelerde afet farkındalık eğitimlerini yaygınlaştıracaklarını belirten Çiftçi, şunları aktardı:

“Afet yönetimi ve risk azaltma alanlarında ders ve akademik çalışmaları teşvik edeceğiz. AFAD Gönüllülük Sistemi ile uyumlu öğrenci topluluklarını destekleyeceğiz. Üniversite kampüslerinde düzenli tatbikatlarla hazırlık kapasitesini artıracağız. Akademi ile sahadaki tecrübeyi bir araya getirerek ortak AR-GE çalışmaları yürüteceğiz.”

İçişleri Bakanı Çiftçi, 1-7 Mart Deprem Haftası kapsamında da toplumda afet bilincinin güçlendirilmesine yönelik çalışmalarının devam ettiğini kaydetti. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: