Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çiftçi, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi’ni ziyaret etti

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi’ni ziyaret

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi’ni ziyaret etti. Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre Çiftçi, ziyaret kapsamında akademinin mevcut durumu, eğitim sistemi, akademik faaliyetler ile ulusal ve uluslararası iş birliği çalışmalarına ilişkin bilgi aldı.

Toplantıya İçişleri Bakan Yardımcısı Kübra Güran Yiğitbaşı ile ilgili birim amirlerinin de katıldığı bildirildi.

Açıklamada, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi’nin güçlü eğitim altyapısı ve nitelikli insan kaynağıyla Türkiye’nin güvenliğine katkı sağlayan stratejik bir kurum olduğu vurgulandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: