Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çevreci Komşu Kart projesiyle 25 milyon 506 bin atık toplandı

Nisan 2016’da iki mahallede pilot uygulama olarak başlatılan Çevreci Komşu

Nisan 2016’da iki mahallede pilot uygulama olarak başlatılan Çevreci Komşu Kart, daha sonra tüm Muratpaşa ilçesinde yaygınlaştırıldı. 

Proje kapsamında bugüne kadar karbondioksit salınımı 806 bin 815 kilogram azaltılırken kesilmekten kurtarılan ağaçlar 51 milyon 221 bin 738 kişiye oksijen sağlayacak büyüklüğe ulaştı.

Çevreci Komşu Kart ile 9 yıl içinde 25 milyon 506 bin 567 kilogram atık, ev ev toplanarak geri dönüşüme kazandırıldı. Toplanan atıklar karşılığında ise ilçe sakinlerinin kartlarına toplam 12 milyon 888 bin 211 lira yüklendi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: