Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

ÇBFK, Şarköyspor’u 2-0 mağlup etti

Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, Süper Amatör Lig’de mücadele eden ÇBFK

Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, Süper Amatör Lig’de mücadele eden ÇBFK A Takımı’nın Şarköyspor ile oynadığı karşılaşmayı tribünden izledi.

ÇBFK A Takımı, ligin güçlü ekiplerinden Şarköyspor ile karşı karşıya geldi. Karşılaşmayı 2-0 kazanan Çorlu temsilcisi sahadan galibiyetle ayrıldı.

Maçı, Başkan Sarıkurt’un yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı Hakan Öztürk de takip etti. Karşılaşma boyunca oyun disiplinini koruyan ÇBFK, sergilediği performansla maçı 2-0 tamamladı.

Maçın ardından açıklama yapan Sarıkurt, karşılaşmada takımın performansına ilişkin değerlendirmeler yaptı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: