Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çamlıca Mesire Alanı’nda çevre temizliği ve doğa yürüyüşü gerçekleşti

Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ile Dumlupınar

Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ile Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Eğitim Fakültesi Gönüllülük Dersi öğrencileri tarafından doğa farkındalığını artırma çalışmaları kapsamında, Çamlıca Mesire Alanı’nda düzenlenen programda çevre temizliği ve doğa yürüyüşü gerçekleştirildi.

Etkinlik kapsamında, Doç. Dr. Sibel Işık tarafından Çamlıca Mevkii’nin ekosistemi hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Etkinliğe katılan öğrenciler, personel ve vatandaşlar; doğanın korunmasının önemi, iklim değişikliğinin çevre üzerindeki etkileri ve sıfır atık bilincinin günlük yaşamdaki yeri gibi konularda bilgiler aldı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: