Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Büyükşehir’den vatandaşlara sıcak çorba ikramı

Ordu’da hastanelerin girişlerine kurulan stantlarda sabahın erken saatlerinde sıcak çorba

Ordu’da hastanelerin girişlerine kurulan stantlarda sabahın erken saatlerinde sıcak çorba ikramı yapılıyor. Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından Buharalı Şakir Efendi Aşevinde günlük olarak hazırlanan çorbalar, her gün yüzlerce kişiye ulaştırılıyor. 

Çorba ikramı Ordu Devlet Hastanesi, Ordu Üniversitesi Eğitim Araştırma Hastanesi, Fatsa ve Ünye Devlet Hastanelerinde hafta içi her gün sabah 08.00-10.00 saatleri arasında gerçekleştiriliyor. 

Hastanelerin yanı sıra Gençlik Merkezi, Millet Kıraathanesi, Ordu Üniversitesi Yerleşkesi, kütüphaneler ve pazar yerlerinde çorba ikramı yapılıyor. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: