Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Büyükşehirde işçilere prim, zam ve eğitim desteği

İmzalanan protokol kapsamında, özellikle yoğun yağış dönemlerinde sahada görev yapan

İmzalanan protokol kapsamında, özellikle yoğun yağış dönemlerinde sahada görev yapan personelin emeği karşılıksız bırakılmadı. Ocak ve Şubat aylarında etkili olan olumsuz hava koşullarında görev yapan işçilere, bir yevmiye ile on yevmiye arasında değişen tutarlarda performans primi ödenmesi kararlaştırıldı.

Protokol, teknik ve uzman kadroları da kapsayan önemli bir iyileştirme içeriyor. Toplu İş Sözleşmesi’nin 14. grubunda yer alan mühendis, hekim, avukat ve veteriner hekim unvanlı personele aylık brüt 15 bin lira ek ödeme yapılacak.

Öte yandan, çalışanların mesleki gelişimini desteklemeye yönelik yeni bir adım da protokole eklendi. Buna göre belediye personelinin alacağı mesleki eğitimlerin masrafları Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından karşılanacak.

İmza töreninde konuşan Başkan Besim Dutlulu, çalışanların emeğini korumaya yönelik adımlar attıklarını belirterek, “Çalışma arkadaşlarımızın emeğini ve alın terini koruyan uygulamaları hayata geçirmeye devam ediyoruz. İmzalanan protokolle birlikte sahada fedakarca görev yapan işçilerimize performans primi sağlıyor, teknik kadrolarımız için iyileştirmeler yapıyor ve personelimize mesleki eğitim desteği sunuyoruz” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: