Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Büyükkılıç, Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’nde vatandaşlarla buluştu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ne katıldı.

Ali Dağı’nda gerçekleştirilen etkinlikte eşi Necmiye Büyükkılıç ile birlikte yürüyüşe katılan Başkan Büyükkılıç, sporseverlerle birlikte yaklaşık 9 kilometrelik parkuru tamamladı.

Etkinlikte konuşan Büyükkılıç, sporun yaşam kültürü haline gelmesi gerektiğini belirterek, “Spor A.Ş.’mizin bu tür etkinliklerle halkımızı buluşturma yönündeki gayretlerini sürdürmesini temenni ediyorum” dedi.

Etkinlik kapsamında vatandaşlar doğayla iç içe spor yaparken, çocuklar ve katılımcılar için çeşitli oyun ve ikram alanları da oluşturuldu. Sabah saatlerinde başlayan organizasyon, spor ve doğayı bir araya getirerek keyifli bir buluşmaya sahne oldu.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: