Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bozbey: Çalışanlarımızın alın terinin yanındayız

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, SODEMSEN tarafından düzenlenen “Yerel

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, SODEMSEN tarafından düzenlenen “Yerel yönetimlerde hak temelli yönetişim ve çalışma ilişkileri” başlıklı çalıştaya katıldı. Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi’nde gerçekleştirilen programda, çalışan hakları ve yerel yönetimlerde sosyal adalet konusu ele alındı.

Başkan Bozbey, konuşmasında sendikaların çalışanlara kurumsal aidiyeti hissettirmesinin önemine değinerek, “Sendikalar, çalışanları güvenceli bir yaşam sürmeleri için korumalı; karşılığında çalışanlar da kurumları sahiplenmelidir” dedi.  Bozbey, Yerel yönetimlerde hak temelli hizmet anlayışının adalet, eşitlik ve katılımcılığın sağlanması açısından kritik olduğunu ifade etti.

Büyükşehir Belediyesinin yaklaşık 15 bin çalışanı bulunduğunu belirten Bozbey, “Biz çalışanlarımızın alın terinin yanındayız ve aidiyet duygusunun en üst seviyede olmasını bekliyoruz” diye konuştu. Program, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: