Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bornova’da kent lokantalarında Durbay’ın hayrına ücretsiz yemek hizmeti verildi

Bornova Belediyesi’nin hizmete açtığı Çamdibi, Kızılay ve Mevlana Kent Lokantaları,

Bornova Belediyesi’nin hizmete açtığı Çamdibi, Kızılay ve Mevlana Kent Lokantaları, Manisa’nın ilk kadın belediye başkanı ve Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın hayrına bir gün boyunca ücretsiz hizmet verdi.

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, Çamdibi Kent Lokantası’nda vatandaşlarla bir araya geldi. Eldivenini ve bonesini takarak yemek dağıtan Başkan Eşki, Gülşah Durbay’ın anısına gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlarla birlikte dua etti.

Başkan Eşki, “Onu çok erken kaybettik. Gülşah Başkan sadece başarılı bir belediye başkanı değil, aynı zamanda çok değerli, çok özel bir insandı. Halk için, kadınlar için, kenti için verdiği mücadeleyi hiçbir zaman unutmayacağız.” diye konuştu. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: