Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bolat: Niğde’nin ticari potansiyelini daha da ileri taşıyacağına inanıyoruz

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Niğde programı kapsamında Niğde Valisi Nedim

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Niğde programı kapsamında Niğde Valisi Nedim Akmeşe ve valilik çalışanlarıyla bir araya geldi.

Ziyaretin amacına ve kapsamına değinen Bolat, “Şehrimizin kalkınması, üretim kapasitesinin güçlenmesi ve ticaretimizin daha ileri taşınması adına yürütülen çalışmalara dair istişarelerde bulunduk” dedi.

Kurumlar arası iş birliğinin önemini vurgulayan Bolat, “Kamu kurumlarımızın uyum ve iş birliği içerisinde yürüttüğü çalışmaların, Niğde’nin ekonomik ve ticari potansiyelini daha da ileri taşıyacağına inanıyoruz” ifadelerini kullandı.

Bakan Bolat, Türkiye’nin genel kalkınma hedeflerine dikkat çekerek, “Nazik ev sahiplikleri için Sayın Valimize ve Valiliğimizin değerli çalışanlarına teşekkür ediyorum. Türkiye Yüzyılı için hep birlikte çalışmaya, üretmeye ve ülkemizin kalkınmasına katkı sunmaya devam edeceğiz” açıklamasını yaptı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: