Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayraktar: Projeler Türkiye-Güney Kore ilişkilerine ivme kazandıracak

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Güney Kore ziyaretinde mevkidaşları,

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Güney Kore ziyaretinde mevkidaşları, enerji şirketlerinin temsilcileri ve iş dünyasıyla bir araya gelerek kapsamlı bir görüşme trafiği yürüttüklerini açıkladı.

11 milyar dolara ulaşan ticaret hacimlerini; enerji, altyapı, bilim ve teknoloji alanlarında atacakları yeni adımlarla çok daha ileriye taşımakta kararlı olduklarına dikkati çeken Bakan Bayraktar, “Özellikle nükleer enerji, yarı iletkenler, inovasyon ve kritik mineraller ekseninde geliştireceğimiz ortak projeler, Türkiye-Güney Kore ilişkilerine yeni ve güçlü bir ivme kazandıracak.” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: