Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayraktar: Kanada’yla yapacağımız iş birlikleri önem arz ediyor

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kanada temasları kapsamında

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kanada temasları kapsamında Toronto'da Türk sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle buluştu. 

Görüşmeye Kanada Uluslararası Demokratlar Birliği (UID), Yunus Emre Vakfı ve Maarif Vakfı temsilcileri katıldı. Toplantıda konuşan Bakan Bayraktar, iki ülke arasındaki ilişkilerin yeni bir evreye geçtiğine dikkat çekti.

Bakan Bayraktar, küresel konjonktürün yeni ittifakları zorunlu kıldığını belirterek "Özellikle Türkiye ile Kanada ilişkilerinde yeni bir sayfa açılan bir döneme girdiğimizi düşünüyorum. Dünyadaki jeopolitik gelişmeler, özellikle Kuzey Amerika'da yaşanan gelişmeler ve diğer yerlerde yaşanan gelişmeler dolayısıyla artık dünyada farklı iş birliklerine, farklı ittifaklara daha yoğun bir şekilde ihtiyaç duyulduğu bir dönemdeyiz” dedi.

Dünyada süregelen ticaret savaşlarına işaret eden Bayraktar, "Kanada'yla yapacağımız iş birlikleri önem arz ediyor. Burası, yer altı kaynaklarını en çok değerlendiren ülkelerden bir tanesi” ifadelerini kullandı. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: