Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayraktar: Filomuza kattığımız ilk sondaj gemimiz Mersin Taşucu’na ulaştı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Türkiye’nin sondaj filosuna kattığı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Türkiye’nin sondaj filosuna kattığı iki yeni gemiden ilki hakkında bilgi verdi. Bakan Bayraktar, “12 bin  metreye kadar sondaj yapabilme kabiliyetine sahip 7. nesil ultra derin deniz sondaj gemimiz Akdeniz’deki operasyonlarımızda görev yapacak.” dedi.

Bayraktar, ikinci geminin yıl sonuna kadar ülkeye ulaşacağını belirterek, “Böylece Türkiye, dünyanın en büyük 4. derin deniz sondaj filosuna sahip ülkesi konumuna yükselecek.” ifadesine yer verdi.

Bayraktar ayrıca, bu gelişmenin enerjide tam bağımsızlık hedefimize bir adım daha yaklaştığımızın güçlü bir göstergesi olduğunu vurgulayarak, “Mavi Vatan’da kararlılıkla yolumuza devam ediyoruz.” sözlerini aktardı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: