Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayraktar: Enerjiyi iş birliğini pekiştiren stratejik bir köprü olarak görüyoruz

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Özbekistan’da Cumhurbaşkanı Şevket

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Özbekistan’da Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev’in teşrifleriyle düzenlenen "Yeni Özbekistan İçin Sürdürülebilir Enerji" programına katıldıklarını belirtti.

Bakan Bayraktar, “Uluslararası sektör temsilcilerinin de bulunduğu bu tarihi törende, bölgesel kalkınmaya ivme kazandıracak ve bir kısmını Türk şirketlerin üstlendiği dev projelerin açılışına katıldık” dedi.

Enerjiyi sadece bir ticaret kalemi olarak görmediklerini belirten Bayraktar, açıklamasında “Enerjiyi ülkeler arasındaki kardeşlik ve iş birliğini pekiştiren stratejik bir köprü olarak görüyoruz. Bu vizyonla Orta Asya’nın potansiyelini modern altyapı ve sürdürülebilir yatırımlarla buluşturacak, bölgesel arz güvenliğine katkı sunacak her türlü girişimin en güçlü destekçisi olacağız” ifadelerini kullandı.

Bakan Bayraktar, açıklamasını “Bu büyük projelerin dost ve kardeş Özbekistan halkına ve tüm coğrafyamıza hayırlı olmasını diliyor, enerjide kurduğumuz bu çok taraflı ortaklıkların artarak devam edeceğine yürekten inanıyorum” sözleriyle tamamladı

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: