Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayraktar: Enerjide tam bağımsızlık hedefimizden taviz vermeyeceğiz

Bakan Bayraktar, AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı çerçevesinde

Bakan Bayraktar, AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı çerçevesinde gerçekleştirilen “Kalkınma” başlıklı Ortak Akıl Oturumu’na katıldı.

Oturumda Murat Kurum, İbrahim Yumaklı ve Abdulkadir Uraloğlu ile birlikte milletvekillerinin sorularının ele alındığını belirten Bayraktar, şehirlerin öncelikleri ve vatandaşların beklentilerine yönelik projelerin değerlendirildiğini ifade etti.

Bayraktar, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda enerji alanında tam bağımsızlık, güçlü altyapı ve sürdürülebilir kalkınma hedeflerinin kararlılıkla sürdürüldüğünü vurguladı.

Bakan Bayraktar, üretim ve yatırım odaklı politikalarla Türkiye’nin her alanda daha güçlü bir geleceğe taşınmaya devam edeceğini kaydetti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: