Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayraktar: Azerbaycan ile yeni bir doğal gaz anlaşması imzaladık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, “Azerbaycan ile 33 milyar

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, “Azerbaycan ile 33 milyar metreküplük yeni bir doğal gaz anlaşması imzaladık” dedi.

Bayraktar, anlaşma kapsamında “2029 yılından başlamak üzere Azerbaycan Abşeron sahasından 15 yıl boyunca yıllık 2,25 milyar metreküp gaz alımı gerçekleştireceğiz” ifadelerini kullandı.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: