Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Vekili Özdemir: Engelsiz bir yaşam için çalışıyoruz

TBMM Engelli Bireylerin Sorunlarının Araştırma Komisyonu Bölge İstişare Toplantısı; Antalya,

TBMM Engelli Bireylerin Sorunlarının Araştırma Komisyonu Bölge İstişare Toplantısı; Antalya, Burdur, Karaman, Konya ve Isparta illerinde yapılan çalışmaları değerlendirmek üzere Antalya’da gerçekleştirildi.

Eski Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Kasapoğlu’nun başkanlık ettiği komisyon toplantısına Antalya Valisi Hulusi Şahin, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, kamu kurum ve kuruluşlarının yetkilileri, belediye temsilcileri ve engelli dernekleri temsilcileri katıldı.

Engelli bireylerin sorunlarının ve yaşamlarını kolaylaştırmanın yollarının ele alındığı toplantıda konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir, şunları söyledi:

“Meclis Araştırma Komisyonu’muzun yapacağı istişare toplantısının yanı sıra sahada yapılacak incelemeler, uygulamaların yerinde değerlendirilmesi, iyi örneklerin görülmesi ve eksikliklerin doğrudan tespit edilmesi bu açıdan son derece kıymetlidir. Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak engelli bireylerin eğitimden istihdama, ulaşımdan sosyal hayata kadar her alanda eşit, erişilebilir ve onurlu bir yaşam sürmeleri için çalışmalarını kararlılıkla sürdürüyoruz.”

Özdemir, evde bakım hizmeti ile engelli bireylerin sağlık kontrollerinin yapıldığını, öz bakım ve ev temizliği gibi günlük ihtiyaçlarının karşılandığını belirterek, “Su tarifelerinde yaptığımız düzenleme ile yüzde 10 olan su indirimini yüzde 40 ‘a çıkardık. Belediyemiz Sosyal Tesislerinde çölyak hastalarına yönelik glütensiz menü oluşturduk ayrıca glütensiz ürün dağıtımını belirli periyotlarla yapmaktayız” dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: